Direktlänk till inlägg 16 november 2008

Once upon a time I was falling in love

Av Lisa Lans - 16 november 2008 18:30

  . BUT NOW I'M ONLY FALLING APART

. .

.



Efter att ha skrivit ner hälften av allt som flugit genom ens huvud på internet,

i princip varje dag dom senaste 5 åren.


.


BLIR MAN SMÅTT TOKIG OM MAN HELT PLÖTSLIGT BESTÄMMER SIG FÖR ATT SLUTA



.


(iofs var jag måhända tokig redan innan jag fick denna idé)



.


Hur som helst blir det som att man liksom bygger upp

färdiga blogg-inlägg inne i skallen istället.


.


SOM MAN UPPREPAR I HUVUDET GÅNG PÅ GÅNG


.


Så fort jag får en lugn stund sitter dom där.

(just dom här meningarnahar garanterat legat

och gnagt i mitt huvud i säkert en vecka)



.



Men guuud, det är ju inte normalt.

det måste ju finnas nått annat sätt att bli av med skiten.


MÅHÄNDA BORDE MAN  SKRIVA EN BOK ISTÄLLET


 .

Eller göra något annat radikalt.



.



För varje dag som går blir man mer och mer fundersam över

OM DET FAKTISKT ÄR SÅ ATT MAN LIDER AV NÅGON SLAGS PSYKISK SJUKDOM



.


Ja, jag undrar ja..



.

 

 PRECE OUT

//Lisa Lans o. Jag


.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Lans - 11 maj 2011 15:26


       Borde skrivit någonting bra, men allt bra är på väg att ta slut. Allt dåligt också. Och delar av mig vill givetvis inte alls åka norrut. Måste man det? Kors tvärs, höger vänster. Men jag tänker mig att två-tre månader är okej. Oviss...

Av Lisa Lans - 3 augusti 2009 02:45

OM ATT ALLTID VARA KONSTEN TROGEN      http://Lans.blogg.se   blyerts, A3, Jennifer Aniston akvarell, A4, islandshäst  A3 blyerts, tusch       http://Lans.blogg.se ...

Av Lisa Lans - 24 maj 2009 12:55

Who does this anyway liksom? http://Lans.blogg.se  

Nej

Av Lisa Lans - 1 december 2008 22:53

  Lite coolare, lite tuffare. TROTS ALLT http://Lans.blogg.se       ...

Av Lisa Lans - 30 november 2008 01:55

    .          .          Men idag var en bättre dag än igår, även om det inte var ngn som bjöd mig på romantisk middag ikväll (;  haha . TYYPISKT !   .     ...

Ovido - Quiz & Flashcards