Alla inlägg den 29 november 2008

Av Lisa Lans - 29 november 2008 05:16


 .


Att bli dumpad måste vara det mest tragiska som kan hända en..

Eller ja,,,DE MEST TRAGISKTA SOM HÄNT MIG I VARJE FALL


.


Fast det är inte första gången

OCH GARANTERAT INTE SISTA GÅNGEN


.


Som nån inser hur knäpp och dum och ful och värdelös

OCH KONSTIG JAG FAKTISKT ÄR !!!


.


 För att inte tala om misslyckad

OCH TRÅKIG !



.






.


Ett krossat hjärta

och man känner sig precis som något som katten släpat hem

OCH SEN INTE VILL HA


.



Men det finns bergis en miljon män som vill släpa hem mig

OCH SEN BEHÅLLA MIG OCKSÅ


 .




Eller ja,,,

GARANTERAT FINNS DET SÄKERT NÅN IDIOT SOM ÄR TILLRÄCKLIGT DUM !


.


Ja, jag vill gärna tro det iallafall.


.



.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards